Fenomenalna sprzedaż

Jesteśmy nową firmą zajmującą się sprzedażą kurtek, która ma swój sklep stacjonarny w Warszawie i dodatkowo prowadzi sprzedaż internetową- jak szybko i efektownie osiągnąć zyski? O tym powie poniższy artykuł.

Dobra strona internetowa

Na początek musimy stworzyć dobrą, przejrzystą stronę internetową. Klient wchodząc na nią musi wiedzieć, co i jak może zamówić, gdzie znaleźć sklep i jak się z nim skontaktować. Dalej taką stronę trzeba dobrze pozycjonować tak, aby zajęła pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania.

Reklama w Google

Kolejnym krokiem jest skorzystanie z możliwości, jakie dają kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Najczęściej będą to linki sponsorowane albo reklamy produktów. Wyświetlą się one konkretnym użytkownikom- tym, którzy ze względu na swoją aktywność w sieci, mają szansę stać się naszymi klientami.

Reklama na Facebooku

Następnie trzeba koniecznie zareklamować się na stronie, na którą wszyscy zdecydowanie najczęściej wchodzą- na Facebooku. Tu idealną opcją są kampanie Facebook ads. Trafiają one także do konkretnych użytkowników i szybko powodują znaczący wzrost osób wchodzących na naszą stronę, dokonywujących tam zakupu oraz kojarzących naszą firmę.

fba3

Targetowanie reklam

Jednak tu pojawia się pewna przeszkoda- aby reklamy na Facebooku trafiły do konkretnej grupy społecznej, trzeba najpierw dokładnie określić, kogo poszukujemy. Możemy ją określić zarówno za pomocą konwencjonalnych parametrów takich jak lokalizacja, płeć, wiek, praca, czy szkoła lub uczelnia, jak również rzadziej wybieranych, lecz też skutecznych takich jak status związku, podróże, zainteresowania i wiele innych.

Dowiedź się więcej o kampaniach reklamowych na facebook’u z strony 
http://promotraffic.pl/kampanie-facebook-ads/

,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>